[O1] Problem z turbiną

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Artix
    Classic
    • 2014
    • 3

    [O1] Problem z turbiną

    Zamieszczone przez krzynol
    22 bodajże, odkręcasz ją kombinując aby wyszła pomiędzy zwojami sprężyny
    ewentualnie odkręcasz górne mocowanie amorka, opuszczasz wahacz i wyciągasz sprężynę
    Co do klucza,to nie miałem jak się okazało właściwego rozmiaru. Przygotowałem nasadki i porządny klucz dynamometryczny ,ale nie było miejsca na ich użycie. Płaski 22 miał za duży luz i "ślizgnął się", stąd podejrzenie,że to 21. Powiedz mi jeszcze proszę,czy sprężyna wyjdzie bez problemu po opadnięciu wahacza i nie trzeba jej ściskać? Patrząc na to zrezygnowałem z dalszych prób,żeby nie mieć potem problemów z przywróceniem zawieszenia do stanu wyjściowego
  • Frytek1987
    Classic
    • 2012
    • 3

    #2
    [O1] Problem z turbiną

    Witam serdecznie, wiem że ten temat był nie raz poruszany ale chciałbym zaczerpnąć wiedzy innych w tejże sprawie żeby w końcu mieć spokój.
    Chodzi mianowicie o to że turbina była pól roku temu regenerowana w firmie turbotec w Jaworznie, przez ten okres był z nią spokój nic się nie działo.
    Wczoraj wieczorem jak wracałem z roboty do domu to zacząłem przyspieszać na 4-tym biegu i nagle turbina się wyłączyła. Dodam również iż wszystko było sprawdzone w momencie wymiany turbiny: przzewody dolotowe, intercooler, egr, olej i filtry wszystkie wymienione od wymiany przejechałem około 15 tyś km.
    Bardzo proszę o pomoc w tym temacie i z góry serdecznie dziękuję.

    Komentarz

    • Tony065
      RS
      • 2009
      • 2487
      • Octavia I (1U2)
      • ARX 1.8 20VT 150 KM

      #3
      Frytek1987, zaraz zapewne zbierzesz jak ubogi w tobołki... :wink: temat wałkowany zyliard razy. Zrób logi i wtedy ktoś coś pomoże, bo tak to wróżenie z fusów.
      Black Pearl, Elegance & RS LOOK
      @ by Tune-up Gdańsk
      TDI VP++ i jeszcze rośnie
      Antek

      Komentarz

      • przemik
        RS
        • 2012
        • 1610

        #4
        15 tysi to i nagaru sie moglo w niej zebrac juz sporo.
        Logi dynamiczne wyjasnilyby sprawe.
        Przemek
        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
        80 B3 Limo 1.6 TD SB

        Komentarz

        • richi9
          Rider
          • 2011
          • 427

          #5
          Popieram logi potem będziewa kminić
          Przewody podciśnienia , gruszka, zawór sterujący, egr, stare frytki...

          Komentarz

          Pracuję...